The Deal...

Sziasztok.!
Már az idejét sem tudom, mikor írtam utoljára, nem fogok kifogásokat keresni, de remek, hogy most újra tudok jönni egy bejegyzéssel. Nem tudom megígérni, hogy minden vasárnap tudok újat hozni, de igyekszem. 
Mára pedig Elle Kennedy: Az üzlet című könyvét hoztam...

Fülszöveg:
A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…
Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.
…ami jobban sül el, mint remélte.
Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.

" – Te visszatöltötted a One Directiont?
Megrándul a szája.
– Neeem…
– Mhm. Akkor miért is szól a Story of my Life?
Egy pillanatnyi habozás után hatalmasat sóhajt.
– Mert szeretem a One Directiont. Tessék, kimondtam."

Vélemény:
Egy ideje már szemeztem ezzel a borítóval, de ami igazán felkeltette az érdeklődésemet és, ami miatt elkezdtem ezt a könyvet, nem más volt, mint a 95%-os értékelése. Kíváncsi voltam, hogy mi van ebben a könyvben, amit ennyire jónak ítéltek meg. Nem mondanám, hogy megtaláltam, de azért tetszett.
Na de kezdjük az elején. Az egész egy etika elégtelennel kezdődött Garrett részéről és ötössel Hannahéról. Körülbelül innen kapcsolódunk bele a történetbe. Majd Garrett kitartóan ostromolta a lányt, hogy korrepetálja őt. Ez volt az a pont, ahol elsőként megkedveltem mindkét karaktert. Garrettet a kitartásáért, Hannaht pedig azért, mert nem adta be egykönnyen a derekát. Egészen gyorsan közel kerültek a szívemhez a szereplők. Imádtam az adok-kapok részét, ami kettejük közt zajlott (de azt mindig imádom😜 ). Tele volt humorral, ami ugyancsak egy gyenge pontom és ez tényleg dobott a picit egysíkú sztorin. Ugyanúgy, mint a sport, amiből lehetett volna picit több, ha már a főszereplőnknek ez az "élete", de ez is megbocsátható, hiszen nem egészen ez volt a központi téma és megkaptuk a dögös hoki játékosokat is. És ott volt Hannah szenvedélye és leendő szakmája az éneklés, amibe ha nem is teljesen, de részben bepillantást nyerhettünk.
Ami az intimitást illeti semmi sem volt ráerőszakolva az olvasóra. Az írónő mindent szépen fokozatosan adagolt, de úgy gondolom, hogy aki egy new adult könyvet fog a kezébe, tudja mire számítson, így a tempó nem lett volna probléma. Ennek ellenére ez semmit sem vont le az értékéből. Élvezhető volt és igényes. Megkaptam a várt érzelmeket is és még majdnem egy szerelmi háromszöget is, amit az ilyenkor szokás múlt szokott megszínezni, hiszen tudjuk, hogy legalább az egyik, de legtöbbször mindkét főszereplő problémás múlttal rendelkezik, itt az utóbbi történt.
Viszont problémák ide vagy oda, a könyvet letéve hiányérzetem maradt. Nem volt nagy csavar a történet csak úgy lezárult és ennyi. Illetve lenne egy kérdésem az írónőhöz, ami persze csak költői, de ha volt epilógus miért nem lehetett prológus!? Így az elején belecsapott a lecsóba, a végét meg szépen lezárta.
A karakterek tekintetében le kell, hogy írjam a főszereplők szépen ki voltak dolgozva, szerethetőek voltak és nagyszájúak. De rendkívül megkedveltem a mellékszereplőket is, a hokis srácokat, így külön öröm, hogy mindannyian saját könyvet kapnak. Kíváncsian várom már.
Összességében tehát nagyon élveztem a történetvezetést és magát a sztorit is különösen a szereplőkkel körítve, de egy volt a sok közül (amiket szintén szeretek). Érdemes elolvasni azoknak, akik szeretik a new adult romantikusokat, mert ebben a műfajban tényleg az élvonalban halad és főleg a váltott szemszögnek köszönhetően.
"Minden lány a főiskolán levágná a kibaszott karját, hogy segítsen nekem. De ez az egy? Elszaladt, mintha azt kértem volna tőle, hogy öljön meg egy macskát, hogy feláldozhassuk a Sátánnak."
Karakterek:
Garrett: Kellően pimasz volt ahhoz, hogy rögtön belé lehessen szeretni. Egyértelműen több van mögötte, mint egy dögös test és nem is félt megmutatni. 
Hannah: Sok mindenen kellett keresztülmennie, meghurcolták Őt, de mégis képes volt felállni a padlóról, így egy igazán követhető példa lett. Kedves volt és, amit a legjobban megkedveltem benne az volt, hogy ő bizony nem borult le azonnal Garrett előtt. 😋
Allie: Nagyon megkedveltem ezt a barátnőt és alig várom, hogy a harmadik részben róla olvashassak (igen!!! Spoiler Allie és Dean Spoiler)


"Nem nézek hátra ezekre a napokra.
 Csak előre nézek."

Borító:
A magyar is ugyanazt a köntöst kapta, mint a külföldi és ezt abszolút nem bánom, mert figyelemfelkeltő és dögös. Nálam ez csillagos ötös. 


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2016
Eredeti cím: The Deal
Oldalszám: 440
Kedvenc karakterek: Garrett, Hannah, Logan, Jae


Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon