Crash Into You...

Sziasztok.!
Nem szövegelek, bele is kezdek. Új kritika, Katie McGarry: Szívkarambol...


Fülszöveg:
Kirobbanó ​​történet egy jó kislányról, aki vakmerőségre is hajlamos, egy dörzsölt srácról, akinek nincs vesztenivalója, és egy száguldó tempóban szövődő szerelemről.
Színjeles tanulmányi eredmény, dizájnerrucik, kifogástalan élet – ennyit várnak Rachel Youngtól. A magániskolába járó tizenegyedikes lány azonban titkol ezt-azt jómódú szülei meg basáskodó bátyjai elől… sőt, épp két újabb tétellel gyarapította a listát. Az egyik, hogy sötét országutakon szokott száguldozni vadidegenek társaságában a Mustangjával. Hát a másik? A tizenhét éves Isaiah Walker – egy nevelőszülőknél fölcseperedett, tetovált srác, akivel szóba állnia sem lenne szabad. Ám miután a szürke szemű, átható tekintetű fiú a segítségére siet, többé nem tudja kiverni a fejéből.
Isaiah is rejteget titkokat. A lakóhelyéről és Rachel iránti tényleges érzéseiről. Még csak az hiányozna, hogy belegabalyodjon egy gazdag csajba, aki nyilván csak a kaland kedvéért kívánkozik a város rossz hírű déli fertályára – még ha ránézésre valóságos angyal is ez a lány.
Amikor azonban közös szenvedélyük, az aszfalton száguldozás, mindkettejüket életveszélybe sodorja, hat hetük marad, hogy kiutat találjanak. Hat hét, hogy kiderítsék, meddig hajlandók elmenni egymás megmentéséért.
„Ez a könyv elképesztő! Nincs rá szó, hogy leírja, amit most érzek. Isaiah-t az előző kötetekben nem nagyon kedveltem, és vegyes véleményeket hallottam róla. De a Szívkarambol minden várakozásomat messze felülmúlja.” – Angela

"- És a koincidencia?
  - Tetszett?- táncoltatja Abby a szemöldökét.- Direkt mostanra tanultam."
Vélemény: 
Annak idején a sorozat első 2 részét imádtam, majd alig vártam, hogy a folytatás is elérhető legyen, hiszen még ha csak távolról is, de nagyon megkedveltem Isaiah-t. Viszont amikor hozzájutottam kb. 30 oldal után félretettem, mert valahogy nem jött át. Végső soron adtam neki még egy esélyt és nagyon örülök neki.  
A történet felépítése a megszokott. Szenvedés, egymásra-találás,  újabb szenvedés stb., de maga a sztori nagyon tetszett. Imádom a Halálos iramban-szériát és ez a könyv arra emlékeztetett. Kocsik, versenyek, adrenalin, akció. Egy szóval minden adott egy  élvezetes könyvhöz. Katie McGarry pedig látta a lehetőséget. Egészen jól bemutatta az autós kultúrát és, hogy mik a veszélyei, milyen rizikós is ez valójában.
Isaiah állami ellátásban részesül és nem meglepő módon ez sosem volt számára sétagalopp. Ennél nyomasztóbb viszont, hogy  18 évesen kikerül ebből és akkor kell majd csak igazán a lélekjelenléte és találékonysága. Ennek az útkeresésnek lehetünk szemlélői. A könyv nagyon igyekszik ezt alaposan bemutatni, de sajnos ez nem igazán sikerült. Noah és Echo történetében a rendszert sokkal inkább átláttuk, megismertük, több részletre derült fény. 

"Világra jönni a létező legnagyobb hazárdjáték. Egyesek szerencsésen születnek, mások nem."
Azonban egy hasonlóan súlyos probléma, a pánikbetegség is terítékre került. Ezzel kapcsolatban nem lehet hiányérzetünk. Aprólékos részletezéssel mutatja be a tüneteket és a betegség lefolyását. 
Külön tetszett a könyv végén található zenelista, ami megadta a könyv hangulatát és javított az olvasási élményen is.

Összességében tudom ajánlani a sorozat rajongóinak és mivel a régi szereplők is visszatérnek, tőlük sem kell búcsút inteni.

Karakterek:
Isaiah: Megtestesíti a rossz fiús karaktert, de ennek ellenére gyengéd, amit a váltott szemszögből adódó belső vívódásaiból tudunk.
Rachel: Nem volt rinyagép, mindössze bizonytalan. És ennek is meg volt az oka. Az élete koránt sem tökéletes és nem a tipikus okok miatt. Ez is újszerű volt és nagyot is dobott az élményen.
Abby: Első pillanatra nem is tudtam mit gondoljak róla, de nagyon könnyen döntöttem. Megkedveltem, sőt megszerettem ezt a lányt. Szívesen lennék a kebelbarátnője és kíváncsi lennék egy könyvre vele és Ethan-nel.  :)

Borító: 
A magyar borító egészen jó lett. A szereplőket is kb. így képzeltem el. A külföldi borítókon viszont Isaiah-t nem nagyon  találták el.


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2015
Eredeti cím: Crash Into You
Oldalszám: 496
Kedvenc karakterek: Isaiah, Abby

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon