Book tag #1...

Sziasztok.!
Ma nem egy kritikával jöttem Nektek, sőt. Valami teljesen újat szerettem volna kipróbálni és manapság nagyon sok book tag-et látok és régóta gondolkodom azon, hogy kipróbálom. Akár lehetne is ez egy új 'rovat', amivel havonta-kéthavonta jönnék. Ezek alapján talán kicsit többet megtudtok rólam és 'szokásaimról'. Akár a Ti kívánságaitok alapján is elkészíthetném ezeket. Tehát most nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, so légyszi osszátok meg velem valamilyen módon... :)
Végül is a 4K Book Taggel jöttem, amit a molyon találtam...


1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Egyáltalán nem. Gyűlölöm, ha a könyvem maszatos vagy morzsás lesz. :)

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Inni sem igazán szoktam, inkább szüneteket tartok és akkor magamba döntök 2 pohár ásványvizet.

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy 
magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

Rossz belegondolni, hogy a nyomtatott betűkön kívül más is legyen a könyvemben. A jegyzeteimet, amiket felhasználok a bejegyzéseimhez a telefonomba vagy egy lapra írogatom.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Csakis könyvjelzővel.

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Nekem ez egy kattanásom, hogy utálom egy fejezet közepén abbahagyni azt, amit olvasok. Persze, amikor suliban olvasok, kénytelen vagyok.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Rengeteg könyvet dobálhattam volna, de nem tettem meg, mert megadom a tiszteletet a könyvnek és az írójának is.

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Általában ezeknek a szavaknak a jelentése kiderül szövegkörnyezetből, de ha mégsem, akkor igen, rákeresek.

8. Mit olvasol most?
'Az Útvesztő', a 'Breakable' és a 'Nincs kötelezettség' most nagyon parkolópályán áll, de az 'Egy boltkóros naplója'-val nagyon jól haladok.

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Viszonylag rég vettem már könyvet (tudom, szégyen), de azt hiszem a legutolsó Leiner Laura: Hullócsillag volt.

10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Este az ágyamban. :D

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Ez attól függ. Van, amikor kifejezetten szeretem, ha  egy történet nem csak 1 könyv erejéig tart, de van, amikor egy folytatás teljesen indokolatlan.

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Sophie Kinsella könyveit nagyon szeretem és nagyon jó emlékeim vannak a történeteivel kapcsolatban. Persze sokfélék vagyunk és más az ízlésünk, de biztosan mindenki vágyott már laza kikapcsolódásra és akkor tökéletes elővenni valamelyik könyvét. (Végül ez is egy ajánlás lett, bocsi :) )

13. Hogy rendszerezed a könyveidet?
Írók alapján.


Ennyi lett volna ez a 4K Book Tag. Remélem tetszett és várom a kommenteket, ötleteket.!

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon