Insurgent...

Sziasztok.!
A hétvégére teljesen elvesztettem az eszem, mert annyira vártam már, hogy a mozikba kerüljön A lázadó. Tegnap végre én is láthattam..:) Éppen ezért nem bírtam magammal és muszáj volt erről hoznom bejegyzést. Tudom, múlthéten az első részről írtam, de nagyon kikívánkoznak a gondolataim.
Szóval Veronica Roth: A lázadó...

Fülszöveg:
Egyetlen döntésed hatására megváltozhatsz – vagy akár meg is semmisülhetsz. Minden egyes választásunknak megvannak a maga következményei – Tris Prior is megtapasztalja ezt, amikor nyugtalanság s zavar támad körülötte a társadalom valamennyi csoportjában. Meg kell próbálnia megmenteni a szeretteit – és önmagát –, miközben újra meg újra szembesül a fájdalom, a megbocsátás, az azonosulás, a hűség, a politika, a szerelem és a szeretet kérdéseivel.
Vélemény:
Az első rész elolvasása után rögtön kezembe vettem, mert nagyon kíváncsi voltam, hogy mi fog történni a csapattal és persze úgy akartam beülni a filmre, hogy tisztában vagyok bizonyos dolgokkal.  Egyáltalán nem csalódtam és igenis nagyon tetszett. Megkaptam azt, amit a Beavatottnál hiányoltam. Részletesebben betekinthettem a többi csoport életébe is. Először megismertük a Barátságosakat majd az Őszintéket, Művelteket és még a Csoport nélkülieket is, ahol egy kisebb meglepetés várt minket. Mindig, minden mozgásban volt, nem untam magam egy percre sem. Egyre inkább kíváncsivá váltam, hogy akkor most mégis mi van, szóval az írónő az izgalom fokozásához nagyon ért és folyton kaptunk egy-egy újabb kis információt majd várhattuk a következőt. Ebben a részben minden megvan: ésszerűtlenség, halál, árulás, hazugság, remény, félelem. De mindezek mellet olyan szintű karakterfejlődésnek voltunk tanúi, hogy csak pislogni tudunk. Tris konkrétan teljesen megváltozott, aminek persze értem az okát, de néha kicsit indokolatlan követhetetlen volt a gondolatmenete, ettől függetlenül nagyon tiszteletre méltóan cipelte azt a súlyt, amit az első részben a vállára vett. És ott volt Négyes vagy, ha úgy jobban tetszik, Tobias (most már inkább), akinek volt egy-két pillanata, amitől a falra másztam. Viszont Őt is egyre inkább megismerjük, úgyhogy talán a sorozat végére mindenkiről meg fogom tudni ítélni, hogy jó-e vagy rossz, mert ez most felborult. 
Összességében tehát negatívat nem igazán tudok írni, mert ez most olyan lett, amilyennek kell. Befejezésként pedig olyat kaptunk, ami miatt biztos, hogy el akarod olvasni az utolsó részt.
Karakterek:
Caleb: Sohasem kedveltem igazán, mindig gyanúsan olvastam róla, de ez...
Evelyn: Sokkhatásként ért, hogy ki is ő valójában és, hogy nem teljesen tiszták a szándékai. 
Borító:
Ugyancsak itt is nagyon tetszik az eredeti borító, de a filmes is eszméletlen szuper lett. Imádom..:)

Kiadó: Ciceró
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: Insurgent
Oldalszám: 434
Kedvenc karakterek: Tris, Négyes, Christina

Mi a véleményetek a könyvről/filmről? Mennyire tartottátok könyv-hűnek az adaptációt?
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon