The Proposition...

Sziasztok.!
Úgy gondoltam ma egy olyan könyvet hozok Nektek, amit még régebben olvastam, ám eléggé szerettem és ennek tudatában szeretném bizonyítani mindenkinek (és magamnak), hogy Katie Ashley stílusát igen is kedvelem. Ám  hamarosan egy olyan könyvvel jövök, ami ugyancsak az írónő tollából származik, de sajnos úgy érzem kevesebb jót fogok tudni írni róla és ezzel kompenzálnám a jövőbeli kritikámat. Itt van tehát Katie Ashley: Az ajánlat...

Fülszöveg:
Harmincadik születésnapja közeledtével Emma Harrison rádöbben, hogy ketyeg a biológiai órája, és a herceg a fehér lovon még mindig sehol. Fogyatkoznak a lehetőségek, különösen most, hogy a legjobb barátja – egy meleg pasi – visszalépett, hogy spermadonor legyen. Persze ott van a spermabank, de Emma fél: mit lehet tudni, talán a sátán belekavarhat a dolgokba.
Aidan Fitzgerald, a megátalkodott nőcsábász rendszerint eléri, amit akar, különösen a hálószobában. Amikor a karácsonyi partin Emma elutasítja a közeledését, Aidan elhatározza, megszerzi a nőt, kerül, amibe kerül. Emma kínos helyzetét megismerve a férfi olyan javaslattal áll elő, mely mindkettejüknek jó lesz. Hajlandó vállalni a donor szerepét, de csakis természetes úton. Nem lévén elszánt pasivadász, sem az alkalmi szex híve, Emma ódzkodik az ötlettől, ám a férfi sármja és Emma anyaság utáni vágya győzedelmeskedik. A „gyermekgyártási” projekt azonban egyszer csak több lesz, mint fizikai aktusok sora. Aidan nem képes kisétálni a nő életéből, Emma meg kezdi úgy érezni, ez a férfi az igazi.
Most már csak egy kérdés maradt: képes-e Aidan megváltozni, olyanná válni, amilyennek Emma szeretné?
Vélemény:
Anno nagyon vártam ennek a könyvnek a megjelenését és sokat olvastam róla külföldi oldalakon, de nagyon hosszú időnek tűnt a várakozás. Végül is a megjelenés után karácsonyra meg is kaptam. Faltam az első oldaltól az utolsóig. Újszerű volt az írónő stílusa és egy kicsit más történetet is kaptunk, mint általában, hiszen érdekházasságokról már egy tucat könyvet olvashattunk, míg ilyen 'projektekről' nem sokat. Végre nem tizenévesekről volt szó, hanem 'érett' felnőttekről. Nem csapott egyből a közepébe, de azért szépen haladt a sztori előre és olvastatta magát annak ellenére, hogy azért sejteni lehetett a végkifejletet. Élveztem és tényleg kikapcsolódást nyújtott, hiszen az efféle limonádéknak ez a dolguk. A szereplők néha idegesítőek voltak, de ennek ellenére a szívemhez nőttek. A sztori kellemes és idilli helyekre kalauzolt, ami abszolút pozitív hatással volt rám.
Viszont sejtésem sem volt arról, hogy ez egy kétrészesnek megálmodott történet. Olvastam és olvastam, jöttek a bonyodalmak, vártam a megoldást és a happy end-et és mit kaptam? Függő véget. Fogytak a lapok és egyszer csak a lap alján ott volt, hogy majd jön a folytatás. Ettől teljesen kiakadtam. Feleslegesnek tartottam, mert plusz 200 oldallal még nem lett volna vállalhatatlan terjedelem, hiszen ott van a 'This Man'-trilógia, ami átlagosan kötetenként 500 oldal. Végtére is ez egy tipikusan olyan könyv, amely az Ulpius-ház arculatához illik. Néhol klisékbe ütközünk, de azért a végén jó szívvel rakjuk le a könyvet és én személy szerint vártam a folytatását, ami azért nem sikerült ugyanilyen minőségre, de szórakoztató volt.
Összességében mindenkinek ajánlom, akik szeretik a romantikus könyveket némi erotikus beütéssel. Élvezhető és újszerű, ami véleményem szerint megéri a pénzét.
Karakterek:
Emma: Aranyos és szerethető szereplője volt a történetnek és szimpatikus volt a gyerekvállalás mellett való kiállása. 
Aidan: Pimasz egy fickó, néha megcsaptam volna, de azért sajnáltam annak ellenére, hogy  bizony a dráma az  ő hibája volt.
Borító:
Az eredeti borítót kaptuk, ami kitűnő választás volt. Szép, igényes és  a szereplők korára is enged következtetni. :)

Kiadó: Ulpius-ház
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: The Proposition
Oldalszám: 332
Kedvenc karakterek: Emma, Aidan, Beau

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon