Happy New Year and first book of the year...

Sziasztok.!
Boldog Új Évet.!Kívánom Nektek, hogy az újévi fogadalmaitokat be tudjátok tartani.! Remélem jót buliztatok az év utolsó napján és mostanra már kijózanodtatok. Én pedig egy beütemezett kritikát írtam Nektek, amit remélhetőleg a blogspot meg is jelenít akkor, amikor én szeretném. Az én újévi fogadalmam pedig Titeket érint. 2015-től igyekszem rendszeresen hozni a bejegyzéseket, ami azt jelenti, hogy vasárnaponként fogok jelentkezni. Itt is 2015 első bejegyzése Tőlem Nektek...:) Zakály Viktória: Szívritmuszavar 2.- Hanna örök...

Fülszöveg:
Ami köztünk van, soha nem múlik el.
Egy lehetetlen szerelemben nem létezhet happy end… Vagy mégis? Hanna hét éven át várt arra, hogy együtt lehessen szerelmével, de a múlt fájdalmát nem képes kitörölni ritmuszavaros szívéből. Olyannyira, hogy ezúttal egy kórházi ágyon meséli el orvosának annak a történetét, miért képtelen rávenni magát, hogy beleegyezzen a szív-transzplantációba. Hanna újra megtalálja az otthonát, elveszít és kap valakit az élettől, újra képes lesz szívből nevetni, de a spanyolországi utazásán is csak a tenger moraját hallja a szíve hangja helyett. Pedig az nem hazudik, súgja neki, mit kellene tennie, csak a fiatal nő ellenkezik. Végül igent mond és megtalálja azt, ami mindig is ott volt a ködön túl, ahol a tengert sejtette.
Utóirat: visszatérek Csöngére.
Vélemény:
A 'Szívritmuszavar' az első bejegyzéseim egyike volt és visszagondolva nem igazán szaporítottam vele kapcsolatban a szót. Az tetszett, ezt pedig szerettem.  A Szívritmuszavar-sorozat mindig az egyik kedvencem lesz, mert nem valami elcsépelt, gagyi történet, hanem szívbemarkoló és megkapó.  E/2 -ben íródott, ami ugyancsak nem szokványos és ez dobott az amúgy is szuper könyvön. Már az első oldal után sejteni lehetett, hogy most sem lesz minden zökkenőmentes. Nem is lett...
Hanna a kiadójával folytatott levelezését elmondhatatlanul élveztem és ez ráébresztett valamire magammal kapcsolatban is. A versek, amik a könyvet színezték gyönyörűek voltak és természetesen tökéletes harmóniában volt a mű hangulatával. Ebbe a történetbe nem kellenek aljas és rosszindulatú emberek ahhoz, hogy a sztori csavaros és megindító legyen. Ezt a történetet maga az élet írta Zakály Viktória segítségével. 
A szereplőket ugyanúgy lehet szeretni minden hibájukkal együtt bár Ádám rengetegszer hagyta szenvedni Hannát, Hanna pedig mindig csak megbocsátott. Új szereplőként pedig megismertük Andrejt, aki egy eszméletlenül szerethető karakter volt a számomra és neki is ugyancsak meg van a saját kis tragédiája.  
Képmutató lennék, ha most elkezdenék hibákat keresni ennyi magasztalás után. Bizonyára van benne, de ha ezt elolvasod nem az jut eszedbe, hogy mi volt a hiba, hanem, hogy mennyit is adott Neked ez a könyv érzelmileg.
Az egész könyv beszippant, amikor felütöd az első oldalt és még a befejezése után sem enged. Aki azt állítja, hogy rá az epilógus nem hatott és nem váltott ki belőle semmilyen érzelmet, hazudik és ezt bizton állíthatom. Amikor befejeztem csak meredten bámultam magam elé és nem láttam túl tisztán...
Karakterek:
Hanna: Szerethető, akire nem igazán tudsz haragudni, mert annyi szenvedésen ment keresztül, hogy igazán megérdemelné már a happy end-et.
Ádám: Azért meg lehet érteni Hannát, hogy miért is szeretett bele anno.

Andrej: Abszolút kedvenc. Odaadó és toleráns, aki ugyancsak felejteni szeretne és egy új életet akar a maga tragédiája után.
Borító:

Teljesen passzol az első részhez. Egyszerű, de nagyszerű.
Kutakodtam és találtam más borítókat is, amik ugyancsak
egész jól néznek ki, de inkább maradok az eredetinél...


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: Szívritmuszavar 2.- Hanna örök

Oldalszám: 216
Kedvenc karakterek: Andrej, Hanna

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon