Pushing the limits...

Sziasztok.!
Ma egy fantasztikus könyvet hoztam Nektek, amit egyszerűen imádtam.!:) Katie McGarry: Pushing the limits- Feszülő húr...


Fülszöveg:
Senki sem tudja, mi történt aznap éjjel Echo Emersonnal, amikor a menő fiúval járó népszerű lányból pletykák tárgya, kirekesztett lett, karján hátborzongató sebhelyekkel. Még Echo sem tud visszaemlékezni a teljes igazságra.
Amikor aztán berobban az életébe Noah Hutchins, a szívdöglesztő, lányfaló, megközelíthetetlen fiú a fekete bőrdzsekijében, és meglepően megértő vele, Echo élete olyan fordulatot vesz, amilyenre sosem gondolt volna. Valószínűleg semmi közös nincs bennük.
Egymás iránti őrült vonzalmuk mégsem foszlik szét, és Echo felteszi magának a kérdést, hogy meddig feszíthetik a húrt, és mit kockáztat azért a fiúért, aki talán megtanítja őt újra szeretni.

Vélemény:
El sem hiszem, hogy eddig ezt nem olvastam. Régebben már láttam molyon, de akkor valamiért nem keltette fel az érdeklődésemet. Nemrég viszont újra belefutottam, gondoltam egy nagyot és elolvastam. Letehetetlen volt. Szinte a  tökéleteshez közelít. Nagyon szeretem a new adult könyveket, de ha őszinte akarok lenni, akkor be kell vallanom, hogy nem sok újat mutatnak. És hát valahogy így álltam ehhez a könyvhöz is. Abszolút pozitív csalódás volt. Nyilvánvalóan a lelkileg és/vagy testileg sérült szereplők adottak, de egy remek "csomagolásban". Alapjában két ellentétes karaktert ismerünk meg, akik persze csak látszólag különböznek, céljaik pedig közösek, így összefognak, ám ebből barátság és valami több is lesz. Echo élete népszerűből széthullottá vált miután bátyja meghalt, ő pedig titokzatos módon sebeket szerzett. Noah pedig saját testvéreiért küzd azután, hogy egy szörnyű balesetben elvesztette szüleit.
Igazi és komoly problémákat boncolgat a könyv, ami semmilyen szempontból sem lehet "rózsaszín" .Válaszokat és ésszerű megoldásokat keres olyan dolgokra, mint halál, gyász, örökbefogadás, bántalmazás és önmagunk elvesztése. Nem az a tipikusan jó humorú könyv, persze megvannak a maga poénjai, de nem ezen van a hangsúly és enélkül is totálisan élvezhető. Nem volt ágyjelenet, amit kicsit csodáltam ,mert hát az ilyen könyvekben azért szokott, de ettől függetlenül a szenvedély végig ott volt és nem maradt hiányérzetem. Noah pedig itt elképesztően aranyos volt (aki olvasta vagy olvasni fogja  a sztorit, tudja, hogy miért írom ezt). Imádtam  a váltott nézőpontot, a párbeszédeket és a belső monológokat. Amit viszont annyira nem szerettem az néhány karakter értetlensége és érdektelensége, illetve maga Beth, ami miatt előítéletekkel indultam neki a második résznek (most már tudom, hogy nem kellett volna) és emiatt haragszom az írónőre. Ne harangozzon már be bizonyos szereplőket negatívan, amikor tudja, hogy velük még dolgunk lesz további részekben. Egyébként ezeken és más tényleg apró negatívumokon kívül, minden szuper lett. Amit még külön meg kell említenem, az a szereplők nevei. Echo elsőre furcsa volt, de végére igazán megszokható és miután a jelentésére is fény derült, megszerettem. Isaiah pedig lehet, hogy csak nekem különleges név, de az írónőnek nagyon jó érzéke van a jó név kiválasztásához.

Összességében kedvenccé vált és nagyon vetekszik minden eddigi young/new adult könyvemmel. Aki könnyed történetre vágyik, ne most olvassa, de mindentől függetlenül mindenkinek ajánlom.
Karakterek:
Echo: Keresi önmagát és az emlékeit. Valószínűleg a régi énjét utáltam volna, de a mostani nagyon szimpatikus volt.
Noah: Rossz fiú, aki vajszívvel rendelkezik, mindent megtenne a testvéreiért. Imádtam, hogy "ami a szívén az a száján"- típus.

Beth, Isaiah: Noah barátai, akikkel az  elején nem tudtam mit kezdeni, de érdekes karaktereknek tűnnek és a későbbiekben jobban meg is ismerhetjük majd őket.
Mrs. Collins: A legkedvelhetőbb karakter, ha a 30-40-es korosztályt nézzük. A segítőkész és kedves jó tündér, aki tényleg csak jót akar és mindig becsületes.
Borító:
Eredeti borító és minden stimmel rajta. Visszafogott, de mégis figyelemfelkeltő. A szereplők az én elképzelésem szerint teljesen így néznek ki, úgyhogy az én tetszésemet teljesen elnyerte.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2014
Eredeti cím: Pushing The Limits
Oldalszám: 397
Kedvenc karakterek: Noah, Echo, Mrs. Collins, Isaiah

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon