We love walking on Dublin Street...

Sziasztok.!
Eléggé elkéstem ezzel a kritikával, de nem nagyon volt sem időm, sem energiám, de most itt vagyok az általatok megszavazott könyvvel. Samantha Young: Dublin street...

Fülszöveg:
Négy éve az amerikai Jocelyn Butler, hátat fordítva tragikus múltjának, Edinburh-ban kezdett új életet. Joss nem adja át magát a gyásznak, nem néz szembe a démonaival, és senkihez sem akar igazán közel kerülni, de miután beköltözik Dublin Street-i fantasztikus albérletébe, lakótársnőjének jóképű bátyja fenekestül felforgatja féltve őrzött magánéletét.
Braden Carmichael az a fajta ember, aki mindig megszerzi, amit akar. És ő most Jocelynt akarja az ágyába csábítani. Braden, miután megtudja, hogy Joss irtózik a komoly kapcsolatoktól, alkut kínál, amelynek keretében átadhatják magukat a vágyaiknak anélkül, hogy „túlbonyolítanák” a dolgokat. Jocelyn merő kíváncsiságból belemegy az egyezségbe, miközben nem is sejti, hogy a skótot egyetlen cél vezérli: a lelkéig lemezteleníteni a konok lányt…
Vélemény:
Nos, a koncepció nagyon tetszett, bár néhol sablonosnak találtam. Minden szempontból befogadható műről van szó. Hatalmas igazságokat fogalmaz meg az írónő. Olyan mindennapos nehézségeket boncolgat a könyv, amit nem lehet nem észrevenni. Egyszerre volt ez a mű szórakoztató és elgondolkodtató. A végletekig ment. Sok helyzetben csak úgy szárnyalt a történet, de volt hogy mélyre került és ezekkel együtt volt igazán fantasztikus, sok érzelmet kifejező és kifejtő. A történet mondanivalója által az erotikus részek nem voltak túladagolva, ezáltal tökéletes egyensúlyba került. A szerelmi szál pedig nagyon jól lett adagolva. A 2 karakter igazán remekül kiegészítette egymást. A találkozásuk, a konfliktusaik, a féltékenykedések nagyon jól el lettek találva. Néha egy kicsit ugyan idegesítő volt számomra, de a végkifejlet elfeledtette ezt velem. Néhány kifejezés felettébb irritált, de a végére megszoktam és igyekeztem nem tudomást venni róluk. Az epilógus nagyon kielégítő volt, tehát nyugodt szívvel tehettem le a könyvet.Mindenkinek csak ajánlani tudom. Nem csak az erotikáról szól, hanem a szeretetről és a bizalomról. Komoly és fontos témák kerülnek előtérbe és még az írónő stílusa sem lehet kifogás.
Karakterek:
Jocelyn: Együtt tudtam vele érezni és sajnáltam is és a mű végére tényleg megszerettem, de némely mondata után szívesen felpofoztam vagy megráztam volna. Komoly és nehéz dolgokon van túl és értem én, hogy fél, de akkor is, hol a bizalom az iránt az ember iránt, akit elvileg szeret? 
 Braden: Őt nagyon megkedveltem és végig szurkoltam neki, de azért néha igazán helyre lehetett volna tenni. 
Ellie: Nagyon szerethető karakter volt és nagyon mély érzelmeket váltottak ki belőlem a vele történt dolgok a mű végén.
A pszichológus: Az egyik kedvenc karakterem lett, hiszen olyan dolgokat mondott ki, amiket az olvasók is szívesen elmondtak volna Joss-nak.
Borító:
Az eredetit kaptuk, nem rossz, de nekem kissé olyan "Harapj meg Edward"- feelinget kelt.

Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: On Dublin Street
Oldalszám: 398
Kedvenc karakterek:Ellie, Braden, a pszichológus

Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon