Marked Men #1-Rule...

Sziasztok.!
2014 első bejegyzése és gondoltam valami igazán jóval kezdem az évet. Jay Crownover: Rule.
Fülszöveg:
Shaw Landon attól a pillanattól fogva szerelmes Rule Archerbe, hogy meglátta őt.
A lányt nem taszítják piercingjei, tetoválásai és vad természete. Noha tisztában van vele, hogy Rule nem hozzá való, szívének nem tud parancsolni.
Rule tökéletes ellentéte mindannak, amit Shaw, a tiszta lelkű orvostanhallgató képvisel.
Egy olyan fenegyereknek, mint Rule Archer, Shaw Landon egy beképzelt királykisasszony – és nem utolsó sorban halott ikertestvére ex-barátnője. A lány mások szabályai szerint él, Rule csakis a saját feje után megy. Nincs ideje a Shaw-féle jóravaló, rendes lányokra, még akkor sem, ha ő az egyetlen, aki igazán ismeri őt.
De a rövid szoknya, a túl sok pohár születésnapi koktél és a megvallott titkok egy olyan estéhez vezetnek, melyet egyikük sem tud feledni.
A párnak most azzal a nehézséggel kell szembenéznie, hogy egy olyan lány, mint Shaw és egy olyan fiú, mint Rule hogy tudnak együtt maradni anélkül, hogy tönkretennék szerelmüket, vagy ami még rosszabb… egymást.
Vélemény:
Ezt a művet egyszerűen imádtam. Az írónő nagyon eltalálta a témát és az érzelmeket. Remekül kifejt mindent és semmiben sem szenved hiányt az, aki olvassa. Bővelkedik erotikus részekben, de nincs ráerőltetve az olvasóra. Rule karakterét imádtam és én is beleszerettem az első perctől fogva. Rengeteg piercingje és tetoválása van. Tetszett, hogy a testét borító motívumok nem csak úgy a vakvilágban voltak, hanem kifejeztek valamit. Piercingjei pedig a lehető legkülönlegesebb helyeken találtak maguknak helyet. A haja mindig másmilyen és még csak véletlenül sem hasonlít a borítón szereplő srácra. Ettől függetlenül megmutatja, hogy bizony hatalmas szíve van. És hát gyötri a bűntudat Remy haláláért, amit az anyja minden találkozásukkor csak nehezít. A szülei mindig belekötnek a kinézetébe és folyton csak az ikertestvére árnyékában van, ezért próbál kitörni. Nagyon sikeres tetoválóművész és a barátaiért képes mindent megtenni. Egy pillanat alatt megértheti az olvasó, hogy Shaw miért is szereti. És hát Shaw. Hát tőle már nem annyira voltam elragadtatva Sokszor sajnáltam, hiszen az ő élete sem olyan egyszerű, mint amilyennek az első pillanatban tűnik. Szülei mindig meg akarják mondani, hogy mit tegyen, kibe legyen szerelmes. Csak az üzletet látják és ezt Shaw már nagyon unja, ezért igyekszik ellent mondani.  Sok hasonlóságot fedeztem fel ez és a Gyönyörű sorscsapás között, ami engem egy kicsit zavart, mert így viszonylag sablonos volt a történet, de ettől függetlenül én mind a két könyvet imádtam.
Szó mi szó ez a könyv és Rule lehengerlő és nagyon intenzív volt. Jönni fog a folytatás szép sorban: Jet, Rome, Nash, Rowdy és végül Asa. Mindre nagyon kíváncsi vagyok már, de addig is mindenkinek nagyon tudom ajánlani Rule-t, so hajrá. Olvassátok és hagyjátok, hogy hasson rátok...

Karakterek: 
Rule-t és Shaw-t kifejtettem már fentebb...
Rome: Rule racionális bátyja, akit pont ezért kedveltem meg, úgy érzem ő még egy fantasztikus karakter lesz, ha jobban megismerjük.
Gabe: Egyszerűen gyűlöltem. Minden alkalommal felképeltem volna, utálatos egy karakter, de bevallom kell ilyen is.
Borító:
Ez. A. Srác. Nem. Rule. Ennyi. Nem akarok erről többet beszélni. Felidegesít...

Kiadó: Ulpius-ház
Kiadási év: 2013
Eredeti cím: Rule
Oldalszám:364
Kedvenc karakterek: Rule, Rome
 
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon