Beautiful...Sex...Love...

Sziasztok.!
Azzal kezdeném, hogy egy új menüt hoztam létre "Kedvencek" néven. Filmek, zenék stb kapnak (itt) helyet.. Folyamatosan frissítem..!
És akkor jöjjön a kritika.Tudom..illene Fejős Éva könyvvel jönnöm, de arról sem feledkeztem meg. Viszont úgy gondoltam, hogy erről mai könyvről feltétlenül írnom kell nektek..
Christina Lauren: Gyönyörű rohadék...

Nem tagadom..azonnal beleszerettem a borítóba, ezáltal elolvastam a fülszöveget, majd a könyvet. A történet szerint a 26 éves Chloe keményen dolgozik egy hatalmas marketingcégnél, gyakornokként. Mindenben a maximumot nyújtja. A cégtulajdonos fia, Bennett pedig úgy gondolja ideje visszatérnie Franciaországból és belevetnie magát a családi üzletbe. Titkárnőnek Chloe-t kapja, akivel már az első pillanattól kezdve ki nem állhatják egymást. Bennett Ryan a karakterek megítélése szerint eszméletlenül jóképű, de annál bunkóbb férfi- egy "gyönyörű rohadék". Eltelik 6 hónap és a könyv itt kezdődik. Bennett már az első fejezetben kikezd gyakornokával és hát Chloe sem tiltakozik. Ezután az ominózus pillanat után még mindig gyűlölik egymást, de ennek ellenére folytatódik köztük a sex. Chloe igyekszik kerülni főnökét, de ez sehogyan sem megy, hiszen közbe jön egy üzleti út, amin Bennett-nek és Chloe-nak is részt kell vennie. Itt törnek meg és a gyűlölet kezd szerelemmé alakulni...Chloe fél, hiszen ha kiderül, hogy viszonyt folytat főnökével, elítélhetik és ki is rúghatják. Felszínes vagy mély kapcsolat van köztünk? Mennyire befolyásolhatja döntéseiket a munkakapcsolat?
Tetszett a könyv és a főnök-beosztott viszony is. A sok gyűlölet és düh egymás iránt tapintható feszültséget keltett. Érezhető vonzalom volt kettejük között, de amit negatívként éltem, hogy a gyengédebb érzelmek megkéstek a történetben. Nekem nagyon bejött, hogy Bennett nem egy kedves fickó volt, hanem egy igazi seggfej, aki a végén nagyon nehezen vallotta be az érzelmeit még saját magának is. A családja körében viszont kicsit visszavett és nekem nagyon tetszett,ahogy az unokahúgával bánik. Néhol féltékenységi roham kerülgette ha Chloe más férfival beszélt/érintkezett. Chloe-t pedig teljes mértékben meg tudtam érteni. Nagy vonzalom kötötte főnökéhez, de egy ilyen helyzetben mindenki félne, hogy a munkája veszélybe kerül. A történetbe mindenképp pozitív volt a többszempontú leírás, ahol egyik pillanatban még a gyakornok szemszögéből láttuk a dolgokat, másik pillanatban pedig  a főnökéből.
Tehát egészen jó könyv volt, de elég erősen +18-as tartalommal, részletes leírással. Nem mondom, hogy csak nagykorúak olvassák, mert akkor ezt én is megszegtem, de mindenképpen csak saját felelősségre...Az pedig, hogy alapjáraton egy Twilight fan-fiction-nek készült teljességgel észrevehetetlen...:D
Mindenképpen jó hír, hogy a könyvnek lesz folytatása is, amit én nagy lelkesedéssel várok...:)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon