The voting is closed and the winner is...

Sziasztok.!
Azzal kezdeném, hogy a szavazás lezárult. Kicsit csalódott vagyok, mert mindössze 6 szavazat érkezett, de mindeközben örülök is, hiszen ezek szerint rendszeresen látogatjátok a blogomat..:)
Elsöprő szavazattal nyert Jennifer Cruise, de nem feledkezem meg a második helyezett Fejős Éváról sem...
Most feltöltődtem és sok-sok könyv várja, hogy írjak róla, de itt az augusztus is és bele kellene vetnem magam a nem rég kiadott 10 kötelezőbe is..
DE egyenlőre itt van a Ti akaratotok szerint Jennifer Cruise: Fogadj rám című könyve...

Aki ezt a könyvet a kezébe veszi biztos lehet abban, hogy egy könnyed és szórakoztató könyvvel találja szembe magát. Személy szerint sokat nevettem a szereplők szerencsétlenkedésein. Viszont a főszereplő, Minerva karakterével nem tudtam dűlőre jutni. Ahogyan az írónő leírja, számomra egy igénytelen, savanyú nőnek képzeltem el. Na és maga a történet. Minerva nem adja egykönnyen magát a férfiaknak és ezért be is fuccsol a kapcsolata. Éppen egy bárban iszogat barátnőivel, amikor a jóképű, "női cipők mániákusa" Calvin fogadást köt, hogy ágyba viszi Min-t. A nő persze megtudja, hogy egy fogadás tárgya lett és egy kisebb bosszút eszel ki Cal ellen. Amikor viszont elbúcsúznak egymástól a borzalmas randi után, mindketten remélik, hogy soha többet nem látják egymást. De persze a sors, ami annyi könyvet és filmet mozgat itt sem marad nyugton és folyton egymás útjába sodorja ezt a két szereplőt . Lassan, de biztosan egymásba szeretnek, de vajon egy fogadás milyen mértékben árnyékolhatja be a kapcsolatukat..?
Nem volt rossz könyv, de nagyon sok hasonlót találunk ha a könyvesbolt "szórakoztató irodalom" polcához lépünk. Egy meleg nyári délutánon, mint amilyen a mai egy hűvös szobában valami hideg itallal remek szórakozást nyújt..:)
Hamarosan jövök és használjátok ki a még bő 1 hónap szabadságot..!:D
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Kittina,
    nagyon örülök, hogy erről a könyvről is olvashatok itt. Személy szerint én imádtam ezt a könyvet! :)
    Calvin képes volt Mint úgy elfogadni ahogy volt, még ha nem is egy modell alkatnak írta meg az írónő, hanem egy akaratos és túl racionális, konyha katasztrofális nőnek. Imádtam, hogy Cal nem adta fel egykönnyen a dolgokat még ha azt a hülye fogadást NEM is kötötte meg. Lelki támaszt nyújtott Minnek és mindkét idegesítő család ellen fellépett, emellett kiderült, hogy a komoly, magabiztos, öltönyös fickó alatt ott rejlik egy sebezhető én. :) Viszont azt sajnáltam, hogy Min ennyire nem bízik meg benne, és hogy mindig közbe jött valami ami miatt nem lehetek együtt.
    Megemlíteném, hogy az is a könyv mellett szól, hogy nem csak egy szemszögből ismerhettük meg a történetet, hanem több mellékszereplő szemszögéből is figyelemmel követhettük a cselekményeket.
    Szóval, ahogy írtad ez egy szórakoztató könyv és még egyszer köszi, hogy írtál róla :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.!
      Hú..nagyon jó olvasni a kommentedet és örülök, hogy örülsz..:)
      Igen-igen a fogadás nem köttetett meg, de Min ugye bár ezt nem egészen így tudta..És hát természetes, hogy Cal nem adta föl, hiszen akkor milyen könyv lett volna ez.?!
      Min-ről pedig annyit, hogy hát oka volt, hogy nem bízott a férfiakban még ha Cal nem is olyan pasi volt..:)
      A töbszemszögű könyveket pedig én is igencsak szeretem, hiszen nem csak egy, a főszereplő által "elfogult" véleményt láthatunk, hanem a teljes valóságot..:)
      Én köszönöm, hogy olvastál és vetted a fáradságot egy kommentre..:)
      puszi <3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon