Summer dainty...

Sziasztok.!
Ismét itt vagyok..Az elmúlt héten nagyon belemerültem az olvasásba. Végzem az egyikkel és jön a másik..A héten olvastam ezt a könyvet is, amit ma hoztam Nektek és mi tagadás nem a borítója alapján választottam...Itt van tehát Sophie Kinsella: Kétbalkezes Istennő...

Nos ismételten Sophie Kinsella...Hol is kezdjem?? Tetszett ez a könyv is..Mulattató volt, de ugyanakkor egy kicsit romantikus is. Olyan, amilyet az írónőtől joggal elvárhatunk. A főhősnőnk egy 29 éves munkamániás, ízig-vérig feminista hölgy, Samantha Sweeting, akinek nulla magánélete van. Minden vágya, hogy feljebb jusson a ranglétrán, amire hatalmas lehetősége van. Csakhogy előléptetése napján rájön, hogy elkövetett egy orbitális hibát, amit már képtelenség helyrehoznia. Karrierjének vége és félelmében nem talál más megoldást minthogy meneküljön, ez által felül egy vonatra, csakhogy kétségbeesésében azt sem tudja hol van, ezért hát logikus módon bekopogtat egy házaspár ajtaján, hogy kitudakolja hová is vetette a sors. Igen ám, de ahogyan ez lenni szokott félreértésbe keveredik és másnap már Mr. és Mrs. Geiger házvezetőnőjeként ébred. Remek újrakezdés lenne a számára, de ez nem ilyen egyszerű... Samantha életében nem főzött még és a kenyérpirítón kívül semmit sem tud használni. Egyre inkább belegabalyodik a hazugságaiba és a kertészbe, Nathanielbe. Kitanulja a konyhaművészetet és a takarítás csínját-bínját. A múltjában adódott problémák kezdenek megoldódni és Samantha új lehetőségeket kap. A kérdés viszont az, hogy a karrier még mindig fontosabb-e számára, mint a szerelem...
Nagyon szimpatikusak voltak számomra a szereplők. Samantha-ban kicsit magamra ismertem és nagyon megkedveltem őt. A konyha közelébe sem kellene engedni, de nem adja fel.Sokszor azon kaptam magam, hogy mosolyogtam/nevettem miközben olvastam. Viszont nagyon sokat hezitált és ez zavaró volt. Sosem tudta igazán eldönteni mit akar és még az utolsó percben is változtatott a döntésén. A férfi karakter, Nathaniel pedig olyan "tedd-ki-hadd-hűljön" típus. A mű maga pedig jó volt, de vontatott. Mindent túl sokáig húzott benne az írónő. Szeretem a részleteket, de itt már többről volt szó..Összességében kellemes volt olvasni. Igazi nyári "csemege", de élvezetes lehet egy téli estén is..:)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon