Safe Haven...

Sziasztok.!
Hát újra itt vagyok. Nagy nap ez a mai számomra, hiszen 17 évvel ezelőtt (1996.07.12.) reggel háromnegyed 8-kor a szüleim újabb gyerekkel "gazdagodtak". Akkor még nem tudták mire számítsanak..:)
És hát ha már ez az én napom, akkor egy új kedvencet hoztam Nektek.. Tudom, tudom..Megint Sparks, de ha egyszerűen zseniális író..!:) Szóval ma a terítéken Nicholas Sparks: Menedék című könyve áll..:)

Tehát, mint már mondtam számomra ez egy új kedvenc és nem csak a könyvben, de filmben is...
Szóval a történet központjában Katie áll, aki erőszakos férje elől menekül városról-városra míg végül Southport-ban köt ki. Csendes hely ez a számára, egy igazi menedék. Nyugodt munkára talál. Idővel beleszeret a helyi bolt tulajdonosába, a kétgyermekes családapába, Alex-be, akinek felesége évekkel ezelőtt meghalt. Katie egyre inkább megnyílik a férfi előtt, de félelmei nem hagyják nyugodni, joggal. Hiszen férje, Kevin már a nyomában van. Katie új életében már az első pillanattól kezdve nagy segítséget jelent szomszédja és barátnője, Jo. Katie és Alex pedig egyre inkább közelebb kerülnek egymáshoz, de a nagy meghittség nem tart sokáig. Kevin bizony rátalál feleségére és minden vágya bosszút állni Katie-n... Sparks ismét remekül megfogta a lényeget. Mint ahogyan azt már megszokhattuk nagy szerepet kap a hit és a második esély lehetősége. És persze a mű elképesztő fordulatit is meg kell említenem. Egy levél sok mindent megváltoztathat és kiderülhet, hogy nem mindenki az, akinek mutatja magát, ami számomra most először volt pozitív...
És nem meglepő módon ebből is film készült, amit nem is olyan rég mutattak be.. Számomra a film is őrjítően jóra sikerült, attól függetlenül, hogy egyáltalán nem volt hű a könyvhöz...
Remélem kedvet kaptatok a könyvhöz..!:)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Kedves Kitti!
    Kívánok egy nagyon boldog születésnapot és hogy minden vágyad és álmod teljesűljön!
    Puszillak,sokszor!
    Szeretettel,Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reni.!
      Nagyon-nagyon szépen köszönöm a jó kívánságodat.!!:DD Nagyon jól esik.!:)
      puszillak, Kitti.!<3

      Törlés
  2. Kedves Kitti.
    Először is boldog szülinapot kívánok. Élj sokáig! :D
    Az ajánlóval kapcsolatban pedig,a napokban láttam a könyvet bookline-on. Nem tudtam eldönteni,hogy tetszik-e vagy sem. És idetévedtem,hozzád. Nem tudom,hogy lehet nekem ilyen mázlim,hogy pont ezzel az ajánlóval jöttél. :) De végül is örülök,hogy így történt. Engem meggyőztél. :D

    Üdv,Jamie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jamie.!
      Nagyon szépen köszönöm a szülinapi jókívánságodat..Nagyon jól esik..:)
      Annak pedig külön örülök, hogy idetévedtél..:)
      Igyekszem segíteni az olvasóknak, Nektek abban, hogy melyik könyvet miért érdemes olvasni..Nagyon örülök, hogy meggyőztelek..Ezt én már sikernek könyvelem el..:)
      Köszönöm a kommentedet.!
      puszi, Kitti..<3

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon