The modern Romeo and Juliet...

Sziasztok.!
Nagyon rég írtam már, de a suli nagyon kikészített és kellett egy kis regenerálódás. Hétfő-kedd osztálykirándulás volt, így 2 napig netközelben sem voltam. De most már vége és csak a holnapi évzáró van hátra. Gondoltam írok egy kicsit a blogra is. Olyan könyvről írok, amit már kértek tőlem és úgy gondoltam itt van az ideje. Tehát akkor jó olvasgatást Suzanne Selfors: Mentsük meg Júliát! című könyv kritikájához.

Valószínűleg mindenki ismeri a klasszikus Romeo és Júlia sztorit, de már én is írtam róla egy korábbi bejegyzésben. Szóval ez a könyv az eredeti felturbózott változata. Nekem tetszett, hogy a megszokott történetet más szemszögből mutatja be. Két tizenéves színész, Mimi és Troy ki nem állhatja egymást. Együtt játszanak a Brodwayn a Romeo és Júliában. Az utolsó előadás előtt együtt elmenekülnek és ami a legelképzelhetetlenebb, hogy a 16.századi reneszánsz Veronába csöppennek. Méghozzá a Capuletek és Montague-k párharcának közepébe. Ahogyan Mimi megismeri Júliát rájön, hogy az általa ismert szerelmi történetnek nem úgy kellett volna vége lennie, mint ahogyan. Troy-al igyekszik megmenteni Romeo-t és szerelmét és mindeközben az egymás által érzett gyűlöletük is alábbhagy és közel kerülnek egymáshoz.Ahogy az általában lenni szokott a történet boldog véget ér. A szereplők nekem nem igazán voltak szimpik. Mimi túl sablonos volt, Troy pedig iszonyat beképzelt. A történet felkelti az érdeklődést és a végén az írónő minden szálat elvarr. Bizonyos szempontból nem volt rossz, de nem az a fajta mű, amit folyton vissza-vissza olvasnék. Itt a nyár és ha nagyon nem tudtok mit csinálni unaloműzőnek tökéletes...
Mindenkinek kellemes nyári szünetet így az elején. Olvassatok sokat és pihenjétek ki magatokat.! És bocsánat a kicsit hosszadalmas kiesésért.
Vigyázzatok magatokra..Hamarosan jövök!
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Kitti!!
    A kritikád kegyetlen jó lett most is...
    Én ezt a könyvet 1-2 éve olvastam, nekem ott és akkor igazán tetszett..
    Mimi jellemzésével egyetértek, hiszen tényleg sablonos volt ehhez a történethez, de Troy szerintem jól ki lett találva :)

    VálaszTörlés
  2. szia.!
    ÁÁhh..igazán köszönöm..jól esnek a kommentek, de nagyon..Nem is tudom..nekem is tetszett mikor ezt olvastam, de ahogy ezt a bejegyzést írtam kicsit átgondoltam és rájöttem, hogy olvastam már sokkal jobbat is..:) Még mindig tartom azt a véleményemet, hogy Troy nekem túlságosan bájgúnár fazon lett, de a sztori így lett érdekes..:) Köszönöm, hogy írtál..:)
    puszi..:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon