Teen love with story...

Sziasztok.!
Egy kicsit eltűntem, aminek oka van és egy ideig megint nem lesz kritika, de úgy gondoltam most azért szakítok időt erre is.. Egy nem rég elolvasott könyv kritikáját hoztam nektek... Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?...


Nos, szerelmes történet, ami rendben is van. Az érdekes, hogy ilyen típusút, mint ez, én nem sűrűn olvasok, de ez kifejezetten tetszett. Már maga az alapszituáció is: Hadley, a 17 éves Connecticut-i lány 4 perc híján majdnem eléri a London-ba tartó repülőgépet, amivel az apja új esküvőjére kellett volna mennie. És valahol itt kezdődik az, amit én csak véletlennek hívok. A hosszú várakozás közben találkozik Oliver-el, a 18 éves egyetemista fiúval. Teljesen véletlenül ő is Londonba tart és persze majdnem hogy  egymás mellé szól a jegyük is. A hosszú út során megismerik egymást. De persze maradnak titkok, hiszen csak pár órája ismerik a másikat. A gép földet ér és eljön a búcsúzás ideje. Nagy a valószínűsége, hogy soha többet nem látják egymást. De akkor miért szerelmes sztori? Persze, hogy elcsattan egy csók is és elválnak útjaik.  Hadley éppen csak odaér édesapja esküvőjére. De az esze folyton csak Oliver-en jár. Valyon ő miért jött Londonba? Majd egy beszédes vendégnek köszönhetően ez is kiderül. Hadley elindul a város másik felébe, Oliver apjának temetésére. Újra találkoznak és újra búcsút intenek. Majd pár óra múlva Oliver jelenik meg az esküvőn... Ami nekem iszonyatosan tetszett, hogy a történet 24 óra alatt játszódik. Rövid idő, de mennyi mindenre elég. Az igaz szerelem akkor találhat ránk,amikor nem is számítunk rá. De ez a könyv nem csak a szerelemről szól. Sokkal több mindent közvetít. Az élet túl rövid ahhoz, hogy hazugságban és haragban éljünk. Nem létezik olyan kapcsolat, amit ne lehetne megoldani. És tudni kell második esélyt adni...
És gondoltam most megosztok veletek valamit. Minden egyes bejegyzés írása közben( és máskor is) egy-egy dalt hallgatok. Most ez segített az írásban :)
Hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon