Call me!...

Sziasztok.!
Újra itt vagyok és hoztam egy új könyvet is Nektek. Nem a legsűrűbben jelentkezem, ezért bocsánat mindenkitől! Ma egy olyan könyv kritikáját hoztam, amit én nagyon-nagyon szeretek és mindig le-le kapom a polcról, hogy beleolvassak..:) Itt van hát Sophie Kinsella: Csörögj rám! című könyve..

Tehát, ahogy már írtam ezt a könyvet nagyon szeretem, ahogy az írónőt is. Vele is ugyanúgy vagyok, mint Sparks-al. Nagyon kedvelem az írásmódját és ahogyan felkelti az olvasó kíváncsiságát úgy, hogy közben nem idegtépő az esemény és nem kerget az őrületbe..Szóval itt van Poppy, aki az esküvője küszöbén állva elveszti a jegygyűrűjét és még a telefonját is, amin a szálloda elérhetné ha esetleg megtalálják a gyűrűt. Teljes a pánik, amikor a szemetesben megpillant egy mobilt. Gyorsan kap az alkalmon, de mint ahogy az később kiderül a telefon másnak a tulajdona. És teljesen véletlenül egy jóképű üzletemberé. Poppy a mobilt nem szolgáltatja vissza Sam-nek és így megkezdődik kettejük "csatája" a telefonért. Az sms-ekből megismerik egymást és egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Kiderül, hogy Poppy vőlegénye Magnus megcsalta őt, de mindezek ellenére már az oltárnál állnak, amikor sajátos módon Sam lép közbe. Persze Poppy szinte elalél és a szívére hallgat..:)
Remélem meghoztam a kedveteket ehhez a könyvhöz, mert igazán érdemes elolvasni...:)
Vigyázzatok magatokra, hamarosan jövök...
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon