Thirteen Reasons Why...

"Talán ha néha elfelejtenénk dolgokat,
mindannyian kicsivel boldogabbak lennénk."
Sziasztok.!
Hát újra itt vagyok.Először is köszönöm a kommentet illetve visszajelzéseket. Nagyon jól esnek..:)
Másodszor pedig egy hete indítottam egy szavazást, hogy melyik könyv kritikáját olvasnátok szívesen. A szavazás lezárult és én köszönöm a szavazataitokat is..A nyertes pedig nem más, mint Jay Asher: Tizenhárom okom volt... című könyve, amit egy nagyon jó barátnőmnek ajánlok.:)Jó olvasást és remélem kedvet kaptok hozzá...


Személy szerint én nagyon szerettem ezt a könyvet. Nálam benne van a top 5-ben. Alapvetően egy fiúról szól- Clay-ről - aki kazettákat kap. Hát ez nem is lenne olyan izgalmas, csakhogy ezekkel a szalagokkal megismerjük a történet tényleges szereplőjét, Hannah-t. A lány borzalmas körülmények között halt meg. A kazettákra felvette saját hangját és a halálához vezető körülményeket. Hátborzongató könyvre sikerült, de közben talán egy kicsit hihetetlenre is. Az okok számomra nem a legelfogadhatóbbak, de persze semmi sem lehet tökéletes. Közben viszont Hannah annyi mindenen ment keresztül és annyi barátja árulta el, hogy számára a feloldozás a halál volt. Félelmetes, hogy mennyi apró jel utalt arra, ami történt. Ilyenkor elgondolkozom és alaposan körülnézek a saját társaságomon, hogy mi van ha valamin átsiklottam. Az egész cselekmény egy éjszaka alatt játszódik le és Clay az egész várost bejárja a hangszalagok alapján. Mindeközben kiderül, hogy szerelmes volt a lányba és ez az érzés viszonozva is volt. Borzasztó azt a 13 okot olvasni, ami egy fiatal lányt az öngyilkosságba vezetett. Számomra lerakhatatlan könyvvé vált. Folyton ezt olvastam és jogosan. Ez a könyv megtanít arra, hogy minden kicsi dolognak hatalmas jelentősége lehet és talán egy életet menthetsz meg ha figyelsz...
Hamarosan jövök és szép hetet nektek..!
xx, Kittina...

Megjegyzések

  1. Részben egyetértek, nagyon jó könyv, olvasatja magát. Viszont abba belekötnék, hogy hihetetlenek az okok, szerintem igenis benne van, hogyha valaki egy teljesen új környezetbe kerül és mindenki hibás véleményen van egy köcsög miatt, akkor könnyen elvesztheti a világba vetett összes hitét. Úgy érezheti, hogy senkinek se fontos és ezért nincs értelme az életének. És bocsánat, hogy belekötök a véleményedbe, de én így látom.
    Üdv, Andi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi!
    Hmm..Ezért is írtam hogy neki a halál volt a feloldozás..Nekem alapjáraton az a véleményem, hogy nem megoldás a menekülés..De persze érthető..
    Semmi baj sőt nagyon örülök, hogy írtál és véleményezel..Köszönöm szépen!
    puszi, Kittina..

    VálaszTörlés
  3. Szia Kitti!:)
    Nagyon tetszett ez a bejegyzésed,annyira,hogy meg szeretném rendelni a könyvet,mert rendkívűl elgondolkodtató lehet.Köszönöm,hogy rábukkamtam erre a csodálatos könyvre!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Reni.!:D
    Jajj, ez nagyon jól esik.! Én köszönöm, hogy olvasod a bejegyzéseimet és, hogy kedvet tudtam varázsolni neked hozzá..:) És mindenképp írj, hogyan tetszett..:)
    Még egyszer köszönöm a hozzászólást.!:)
    puszillak <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!:D
    Nagyon örülök,hogy te is örülsz!:D.Ha sikerűl megvennem a könyvet,biztos írok véleményt neked.:)Ne köszönd,hogy olvaslak..egyszerűen,mert nagyon szeretem a blogodat és szeretek itt,olvasnivaló után nézelődni!:D
    Én is puszillak<3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon