It could be true...

Sziasztok.!
Megint eltelt egy kis idő..De sem az idő sem a net nem akart az én oldalamra állni..Igazából most sem nagyon akar, de hátha. So megint hoztam egy kritikát. Alice Sebold:Komfortos mennyország című könyve...

Ez a könyv az egyik legmegdöbbentőbb, amit valaha is olvastam. Itt ez az ártatlan 14 éves lány, aki még semmiről sem tehet. És ott van a szomszéd, aki látszólag senkinek sem ártana. És a mű elején kiderül mi is történt. Susie-t a szomszéd férfi a kukorica tábla közepén megerőszakolt és meggyilkolt. Ez egyszerűen sokkolt. Borzasztó volt ezt olvasnom és majdnem hogy abbahagytam,de mégsem..Hiszen érdekelt a folytatás. És az ahogy ez a kislány elmeséli a történetét és végignézi családja szomorúságát,szenvedését, fájdalmát és problémáit már magában iszonyatos. A szomszéd pedig tovább él úgy, mintha semmi sem történt volna. Mindenki azt hiszi, hogy egy nagyon kedves bácsika, de persze van aki sejti a dolgokat. De a többség győz és ez ellen nincs mit tenni. Amikor olvastam, hogy ez a férfi nem csak Susie-val tette ezt, hanem más hasonló korú lánnyal is. Ezek a karakterek igazán visszataszító és elítélendő emberek. De Susie ezek ellenére is mindvégig pozitív és ez megdöbbentett. Ilyen dolgok bizony megtörténhetnek és biztos vagyok benne, hogy már megesett az ilyen. Viszonylag rövid, mindössze 350 oldal, amit pár nap alatt el lehetne olvasni, de ahhoz, hogy megértsük a mondanivalóját figyelmesnek kell lennünk. Mert bizony az igazán szörnyű dolgok mellettünk is megtörténhetnek úgy, hogy talán sejtésünk sincs róla...
Hamarosan jövök.. És valószínűleg mindig szóvá fogom tenni, hogy köszönöm a visszajelzéseket..:)
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon