I like Katie Fforde..

Sziasztok.!
Megint itt vagyok és egy jó kis könyvet hoztam, amit 3 nap alatt sikerült kiolvasnom..De hát akkor itt is van. Katie Fforde: Tökéletes ajánlat...


Hát ez a könyv jó volt a javából. Bár néhol gyorsan mentek a dolgok és a fontos momentumoknál rendkívül hiányoltam a részleteket számomra olvastatta magát.
Elgondolkodtam mennyire gyakori lehet az olyan szerelem, ahol a kezdetekben utálod azt a bizonyos fickót és a végén halálosan bele szeretsz..Ebből a szempontból kicsit Sophie Kinsellá-s volt a történet, amiről későbbi bejegyzésemben majd olvashattok. Visszatérve, bizonyos, hogy az esetek 49%-ban így van, de számomra akkor is furcsa ez a fajta érzelem kitörés. De legalább Katie Fforde ezt is megmutatta. Kifejezetten szimpatizáltam Sophie-val, akit a szülei finoman mondva semmibe néztek. De persze ilyen is van. New York-ba megy "szerencsét" próbálni és lám meg is találja. Ami a legszebb, hogy bele is szeret az újonnan megismert férfiba, aki nem a megszokott fazon. Elvált, 10 évvel idősebb és kicsit talán túl pimasz is. Mindenesetre a "véletlenek" sorozata közben egymásba gabalyodnak. De még ott van az a pár fejezet és kár lenne egy viszonylag romantikus könyvet befejezni egy álnok kígyó nélkül. Végül csak helyre jön minden.. Én személy szerint nem tartottam túl jó ötletnek, hogy pár  hét ismeretség után ez a bizonyos Luke megkéri a hölgyemény kezét. Ráadásul elég merész indokból. Hogy is mondjam?Agyoncsapta a romantikát. Elhiszem, hogy kell a bizonyíték, hogy "boldogan élnek, amíg meg nem halnak" , de ezt egyszerűbben is meg lehetett volna oldani.. Mindenesetre, aki könnyed romantikára vágyik megfűszerezve azt egy kicsi drámával, annak nyugodt szívvel ajánlhatom.
Vigyázzatok magatokra..!
xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon