Great authoress and great book...

Sziasztok.!
Megint itt vagyok és az első dolog, amire felhívnám a figyelmeteket, hogy kiraktam egy szavazást. Kíváncsi vagyok milyen könyvről olvasnátok és próbáltam 4 olyat összeválogatni, amik viszonylag eltérő témában íródtak...

És hát persze hoztam egy új kritikát is. Egy számomra nagyon kedves könyvről. Itt van hát Sophie Kinsella: Tudsz titkot tartani? című könyve...

Hol is kezdjem? Egyszerűen imádtam ezt a könyvet, de az nem jelenti azt, hogy nem volt negatívuma. Először is nem sok olyat hallottam még, hogy "halálközeli" élményben valaki elkotyogja az összes titkát egy vadidegennek. És ez az ismeretlen fickó ráadásul pont jó képű, kedves, udvarias férfi. Ezen túl lépve viszont a könyv főhősnőjével, Emmával ez történik. Nyilván nem tudhatjuk, hogy ilyen helyzetekben hogy reagálunk, de ez már kicsit túlzás. Viszont ebből a szempontból nem egy sablon történet. Szóval mindez egy repülőúton történik, amit persze sikeresen túlélnek. A vadidegen fickóval elválnak útjaik és ennél a pontnál az olvasó sem tudja kitalálni, hogy a sors hogy fogja őket összehozni. Mint kiderül Emma dúsgazdag amerikai főnökéről, Jack-ről van szó. Minden halad a jó ütemben, de jön a "káosz". Jack ugyanis kikotyogja a lány összes féltve őrzött titkát. Hatalmas összeveszés lesz a vége, ami valljuk be teljesen jogos. A férfi viszont nem adja fel, amit helyesen tesz ugyanis Emma már épp megbocsátana, amikor egy "kedves" lakótárs bekavar és a kocka fordul. A végén persze minden happy lesz. Szerettem ezt a könyvet olvasni, de szerintem Emma túl hamar beadta a derekát minden szempontból. Jack-et mindentől eltekintve megkedveltem és drukkoltam neki. Sajátos humor keveredik a romantikával. Bizonyos pillanatoknál már én is elpirultam, tehát biztosan mondhatom, hogy beleéltem magam a szereplők helyzetébe. Minden olyan nőnek ajánlom, aki szereti a romantikát és a vígjátékot vegyítve olvasni...
Hamarosan jövök...

xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon