Formula-1 and a good story in one book...

Sziasztok! Újra itt vagyok. Nagyon felbuzdultam a statisztikán, ami talán őrültség, de még csak tegnap indítottam a blogot, így hát én akkor is lelkes vagyok..Tegnap este az ágyban agyaltam és egy csomó mindenről tudnék írni és sok minden meg is fogalmazódott bennem. Ma egy olyan könyvet hoztam, ami az én tetszésemet biztosan elnyerte. Paige Toon: Daisy nyomában...

Még sosem hallottam az írónőről, de igazán megnyert. Amikor megláttam a könyvesboltban és elolvastam a hátulját azonnal jött a felismerés, hogy nekem ez "kell". És végül jött is haza velem. Nem tudom vajon mi volt az, ami az első pillanattól megtetszett. Talán a borító, talán a tartalom vagy mindkettő, de mivel Forma-1 mániás vagyok a szakszavak sem okoztak gondot. Nézzük csak Daisy-t.Könnyed, egy kicsit nem törődöm stílusú.És hát a 2 pilóta: Will és Luis.Ég és föld. Érdekes volt olvasnom a "szerelmi háromszöget" úgy, hogy a könyv feléig szó sem volt tényleges szerelemről. Ezt hiányoltam. Mindenki Will-nek drukkolna, de én az elejétől fogva ki nem állhattam. Pedig az írónő őt akarta  megkedveltetni mindenkivel.. Hát nem biztos, hogy sikerült. És, ahogy Daisy folyton vele akarna lenni hát az egy káosz volt. Végül csak kellett egy tragédia, ahhoz, hogy mindenre rájöjjön. Többek közt arra is, hogy Luis az, akit választania kellett volna. De, mint a legtöbb könyvben itt sem jött olyan gyorsan a happy end. Kellenek a szigorú szülők, akik számomra eszméletlenül ellenszenvesek. Ott van a kedves nagymama, aki mindent átlát. És hát csak egymásra találnak nagy nehézségek árán. Jó kis könyv a maga műfajában, érdemes elolvasni, akinek van egy kis ideje..
Nemsokára jövök...

xx, Kittina...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon